> Ano, ja chapu lidi ze platit prozvaneni by si nenechali, protoze oni to vidi > tak ze sluzby nebyla uskutecnena. To ze ale operator musel vynalozit a > zatizit celou sit i sit operatora stejne jako by se hovor uskutecnil, to je > nezajima a clovek jim to nevysvetli.... :-( A kolik lidi si kupuje mobilni telefon, aby s nim jen prozvanel? Tam rozhodne nehrozi, aby tim zatizil celou sit a placenim neuskutecnenim zadne sluzby (ani datove, ani hlasove) je to vlastne okradani zakaznika a toto je uz vlastne duvod proc zalovat operatory a ne za to, ze uvadi, ze je uctovana kazda zapocata minuta. Leda ze by uvadeli, ze si uctuji jakekoliv pouzivani sve site a tim by si asi spis odradili zakazniky.... Petr MarsalekReceived on Sat, 16 Jul 2005 10:43:43 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 16. 07. 2005, 10:47 CEST