Zdravím, kdyby ČOI provedla zkušební nákup u prodejce a např. by nakoupili 0,5 kg rajčat. Prodejce by jim ovšem naúčtoval celé kilo. To by byl onen prodejce pravděpodobně sankciován, že? To je prokazatelně okrádání zákazníka. Ovšem u mobilních operátorů v ČR je toto jednání naprosto běžné: provoláte např.: 2 vteřiny, ale platíte celou minutu. Proč to všem třem operátorům už několik let beztrestně prochází? Proč se o tomto lechce prokazatelném okrádání nemluví? Mail podobného znění jsem psal i na ČOI (info@coi.cz), tak to zkuste taky a třeba se hnou ledy. Prověřování výprodejů v marketech a poplatků v bankách taky začalo na základě stížností zákazníků. Pokud se pletu a je to nějak jinak u některého operátora, tak dejte vědět. Díky za pozornost. Fanyn P.S.: omlouvám se za háčky, ale už se mi to nechce opravovat.Received on Fri, 15 Jul 2005 17:21:26 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 07. 2005, 17:21 CEST