Pokud vypojíš modem ze sítě, tak dojde akorát k restartu a natáhne si znova konfigurační soubor. Dost pochybuju o tom, že by něco takovýho monitorovali, maximalně na Ciscu se zaznamená reset modemu. Ostatně jak chceš řešit normální výpadky proudu v domácnosti, ke kterým občas dochází? Ten technik očividně vůbec netušil, o čem mluví... Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Frantisek Vosika [mailto:fvosika@celestica.com] > Sent: Tuesday, October 26, 2004 7:38 PM > > Aha tak to jo. U nas v dome mame od nich kabelovku jiz > dlouho, ale take jsem s tim mel problemy. Nejdrive jsem tam > psal e-maily na ty mi nikdo 1/4 toku nebyl schopny odpovedet. > Domluvil jsme si tedy dealera od karnevalu a cekal tri > nedele, docela me to vytocilo, protoze jsme se domluvili na > urcitem terminu a on neprisel. Nakonec jsem nasel na jejich > strankach cislo primo na zprostredkovani internetu. Tak jsem > tam brnknul, nejdrive to vypadalo ze zase budu cekat na > dealera, ale kdyz operatorka zjistila ze presne vim co chci > tak jsme se domluvili a za tyden uz u me byl technika a > zapojil mne. Jen mne docela sokovalo to ze mi zakazal odpojit > modem ze site s tim ze oni to monitoruji a pokud ho odpojim, > ze by to u nich hlasilo chybu. Na modemu je i vypinac, ptal > jsem se na nej a on rekl ze tam to klidne vypnout mohu, tak > nevim, jak to vlastne je. Jinak zatim jsem nemel zadny > vypadek a jsem docela spokojeny, za minuly mesic jsem sice v > posledni den prekrocil tech povolenych 20GB asi o 0,5GB a > presto mi nesnizili rychlost. Sice se mi nelibilo jejich > jednani pri ziskavani noveho zakaznika, ale zatim jsem > spokojen, je fakt ale ze zatim jsem s nimi nemusel > komunikovat kvuli nekterym problemum.Received on Tue, 26 Oct 2004 19:45:37 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 26. 10. 2004, 19:45 CEST