RE: OT (totalne): Prosim o konverzi souboru

From: Tomas Kozeluh <mr.death (zavinac)>
Date: 26. 10. 2004, 19:45 CEST
Pokud vypojíš modem ze sítě, tak dojde akorát k restartu a natáhne si znova
konfigurační soubor. Dost pochybuju o tom, že by něco takovýho monitorovali,
maximalně na Ciscu se zaznamená reset modemu. Ostatně jak chceš řešit
normální výpadky proudu v domácnosti, ke kterým občas dochází? Ten technik
očividně vůbec netušil, o čem mluví...


Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 

> -----Original Message-----
> From: Frantisek Vosika [mailto:fvosika@celestica.com] 
> Sent: Tuesday, October 26, 2004 7:38 PM
> 
> Aha tak to jo. U nas v dome mame od nich kabelovku jiz 
> dlouho, ale take jsem s tim mel problemy. Nejdrive jsem tam 
> psal e-maily na ty mi nikdo 1/4 toku nebyl schopny odpovedet. 
> Domluvil jsme si tedy dealera od karnevalu a cekal tri 
> nedele, docela me to vytocilo, protoze jsme se domluvili na 
> urcitem terminu a on neprisel. Nakonec jsem nasel na jejich 
> strankach cislo primo na zprostredkovani internetu. Tak jsem 
> tam brnknul, nejdrive to vypadalo ze zase budu cekat na 
> dealera, ale kdyz operatorka zjistila ze presne vim co chci 
> tak jsme se domluvili a za tyden uz u me byl technika a 
> zapojil mne. Jen mne docela sokovalo to ze mi zakazal odpojit 
> modem ze site s tim ze oni to monitoruji a pokud ho odpojim, 
> ze by to u nich hlasilo chybu. Na modemu je i vypinac, ptal 
> jsem se na nej a on rekl ze tam to klidne vypnout mohu, tak 
> nevim, jak to vlastne je. Jinak zatim jsem nemel zadny 
> vypadek a jsem docela spokojeny, za minuly mesic jsem sice v 
> posledni den prekrocil tech povolenych 20GB asi o 0,5GB a 
> presto mi nesnizili rychlost. Sice se mi nelibilo jejich 
> jednani pri ziskavani noveho zakaznika, ale zatim jsem 
> spokojen, je fakt ale ze zatim jsem s nimi nemusel 
> komunikovat kvuli nekterym problemum.
Received on Tue, 26 Oct 2004 19:45:37 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 26. 10. 2004, 19:45 CEST