Dobrý den, 12. září 2004, 12:53:13, napsal jste: Q> reklamace posilaji v dobitych bednach a pozde.45 Q> dni není problem a to se mi moc nelibi. no ... to je to, o cem jsem mluvil. clovek si koupi notas za rekneme 40hadru, potrebuje s nim pracovat a nemuze. v americe (a jak moc nemam americany v lasce) by se s nima nikdo nebabral. nejhorsi je, ze je pak hrozne tezke vyjadrit skodu, o kterou takhle clovek prisel. treba kseft za 100tisic. diky tomu nefunkcnimu notasu. jinak by se mozna dalo neco vysoudit i u nas. myslim, ze par takovych exemplarnich pripadu a uz by si dali vyrobci a servisy podruhe pozor. jinak... nevim, jestli to vite, ale od vstupu do EU plati jedna novinka u reklamaci, a to ze do sesti mesicu, zadna 30denni lhuta na reklamaci. vymena natvrdo nebo penize zpatky. pokud vyrobek neplni, to co vyrobce slibil. -- S pozdravem, gampik mailto:gampik@tcpip.czReceived on Sun, 12 Sep 2004 14:09:46 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 09. 2004, 14:10 CEST