Re[2]: notasy a spokojenost

From: gampik <gampik (zavinac)>
Date: 12. 09. 2004, 14:09 CEST
Dobrý den,
12. září 2004, 12:53:13, napsal jste:

Q> reklamace posilaji v dobitych bednach a pozde.45
Q> dni není problem a to se mi moc nelibi.

no ... to je to, o cem jsem mluvil. clovek si koupi notas za rekneme
40hadru, potrebuje s nim pracovat a nemuze. v americe (a jak moc nemam
americany v lasce) by se s nima nikdo nebabral. nejhorsi je, ze je pak
hrozne tezke vyjadrit skodu, o kterou takhle clovek prisel. treba
kseft za 100tisic. diky tomu nefunkcnimu notasu. jinak by
se mozna dalo neco vysoudit i u nas. myslim, ze par takovych
exemplarnich pripadu a uz by si dali vyrobci a servisy podruhe pozor.


jinak... nevim, jestli to vite, ale od vstupu do EU plati jedna
novinka u reklamaci, a to ze do sesti mesicu, zadna 30denni lhuta na
reklamaci. vymena natvrdo nebo penize zpatky. pokud vyrobek neplni,
to co vyrobce slibil.

-- 
S pozdravem,
 gampik
 mailto:gampik@tcpip.cz
Received on Sun, 12 Sep 2004 14:09:46 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 09. 2004, 14:10 CEST