v servisu uz je to trochu ot, tak to presouvam sem. >>> 2) U komponent dovážených z EU nebude CLO - tim pádem nižší cena >> nevim kolik komponent se bude dovazet bez cla, stejne je 99% vyrboku >> vyrobeno v chine ci malych dracich nebo japonsku. a tam se clo stejne >> zaplati kdyz se to doveze do eu. > On Fri, 13 Feb 2004 20:19:56 +0100, Tomáš Vymětal <vymetalt@snt.cz> > wrote: > > 2) všechno a řpedevším čína jezdí loděma nejčastěji do hamburku a pak to > jde > přes německý dealery k nám, takže clo v každým případě půjde pryč. Navíc > věřím, že i koncoví prodejci budou častěji nakupovat ze zahraničí, takže > odpadne několik překupníků a ceny půjdou dále dolů. > je tu nejaky financnik, ktery by me to mohl osvetlit? myslim ze clo bude na tom stale - protoze kdyz se to doveze do nemecka (jako clena eu), tak se clo zaplati podle aktualnich vyhlasek evropske unie, ktera imho ma stanoveny cla jednotne pro vsechny cleny. takze clo se stejne _zaplati_. pred vstupem do evropske unie si clo urcujeme sami (jako nas stat samozrejme nevim jestli je na tyto komodity vyssi nebo nizsi nez v eu) a kdyz k nam nekdo neco doveze za ucelem to tady prodat tak zaplati clo podle nasich vyhlasek, stejne jako kdyz nekdo neco doveze do eu prodat tak clo stejne musi zaplatit, to je uplne jasny. dismissed. -- :brainstormed by strma and composed using M2:Received on Wed, 18 Feb 2004 15:07:23 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 02. 2004, 15:30 CET