Dnes se da v pohode ziskat leasing s nulovym navysenim, tzn. zadne zvysovani nakladu. Za auto tedy i pri leasingu zaplatite jen tolik co v hotovosti ale defakto tim usetrite, protoze svou hotovost muzete po ty 3 roky leasingu otacet nekde na kapitalovem sporeni. S leasingem je obvykle spojeno i povinne havarijni pojisteni, ovsem diky dohodam leasingovek ci prodejcu s pojistovnami za vyrazne lepsich podminek, nez pri individualnim sjednavaji a rozhodne se hodi jej mit. Jarek ----- Original Message ----- From: "nepochopeny" <nepochopeny@genius.cz> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Monday, January 19, 2004 2:09 PM Subject: Re: Náklady na provoz auta > Naklady nejsou jen benzin a amortizace, ale jak jsem psal, treba i > povinne ruceni. Vas priklad s akontaci pridava dalsi polozku a to > leasingove splatky (a hlavne uroky). Tim se taky naklady na provoz > zvysuji... A to se zrejme na strankach ministerstva nedoctu. Ale i tak > diky za nazor! Zacina se mi to docela dobre skladat dohromady... > > nepochopenyReceived on Mon, 19 Jan 2004 14:33:11 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 01. 2004, 14:33 CET