Naprosto souhlasim. Lide se musi s necim takovym naucit zit a zachazet. Hezky to jednou popsal Petr Novotny v te situaci s reklamaci mezimestskeho hovoru v USA. Ale i tady se to zacina lepsit. Jindra Polivka jpolivka@mbox.vol.cz > Hezky to popsal Daniel. > Proste v nekterych zemich je to zrejme ze zakona. > Kdyz jsem byl ve statech, tak mi kamarad rikal, ze je to do mesice. > V nemecku, prevazne u firmy Conrad mi vzdy okamzite vymenili co jsem > reklamoval. Bez reci a ja se tam rad vracel, i kdyz je to drazsi firma, a o > tom to je. > ..... Hehe - ze zakona to sice je, ale POUZE a JENOM ze zakona trhu... Z 'opravdoveho' zakona to samozrejme NENI. Zakony, konkretne v us a uk, neslouzi k buzreaci podnikatelu a zivnostniku a bolsevicke zakony se tam nevedou. Takove a podobne sikanovani je ale normalni napriklad ve fr a castecne i v de. Faktem ale je, ze lidi (zakaznici, spotrebitele) tam nejsou pouha chaska vychcanku, ktera chce 'nakoupit' pokud mozno zadarmo a pritom efektivne okrast prodejce/vyrobce. Oni tam totiz lidi nemaji na tyto maloceske vifikundace cas, protoze misto vymysleni, jak k necemu prijit 'levne' na ukor prodejce/vyrobce, radeji pracuji. A proto si to mohou koupit normalne. A proto jim prodejce ci vyrobce poskytuje solidni vyhody, servis a vstricny pristup, aby si u nej brzo zase koupili neco lepsiho... To se ovsem nevztahuje (alespon ne v plnem rozsahu) na vselijake hyper retezce/markety. To je vicemene stejna zlodejina se suntovym zbozim vsude po svete (ja tam sice nenakupuji, ale posloucham lidi kolem sebe). Daniel.Received on Sat, 17 Jan 2004 22:04:19 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 01. 2004, 22:02 CET