Re: infraport

From: J. Polivka <jpolivka (zavinac)>
Date: 17. 01. 2004, 22:04 CET
Naprosto souhlasim.
Lide se musi s necim takovym naucit zit a zachazet.
Hezky to jednou popsal Petr Novotny v te situaci s reklamaci mezimestskeho
hovoru v USA.
Ale i tady se to zacina lepsit.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz


> Hezky to popsal Daniel.
> Proste v nekterych zemich je to zrejme ze zakona.
> Kdyz jsem byl ve statech, tak mi kamarad rikal, ze je to do mesice.
> V nemecku, prevazne u firmy Conrad mi vzdy okamzite vymenili co jsem
> reklamoval. Bez reci a ja se tam rad vracel, i kdyz je to drazsi firma, a
o
> tom to je.
> .....

Hehe - ze zakona to sice je, ale POUZE a JENOM ze zakona trhu...
Z 'opravdoveho' zakona to samozrejme NENI. Zakony, konkretne
v us a uk, neslouzi k buzreaci podnikatelu a zivnostniku a
bolsevicke zakony se tam nevedou. Takove a podobne sikanovani
je ale normalni napriklad ve fr a castecne i v de.

Faktem ale je, ze lidi (zakaznici, spotrebitele) tam nejsou pouha
chaska vychcanku, ktera chce 'nakoupit' pokud mozno zadarmo
a pritom efektivne okrast prodejce/vyrobce. Oni tam totiz lidi
nemaji na tyto maloceske vifikundace cas, protoze misto vymysleni,
jak k necemu prijit 'levne' na ukor prodejce/vyrobce, radeji
pracuji. A proto si to mohou koupit normalne. A proto jim prodejce
ci vyrobce poskytuje solidni vyhody, servis a vstricny pristup,
aby si u nej brzo zase koupili neco lepsiho...

To se ovsem nevztahuje (alespon ne v plnem rozsahu) na vselijake
hyper retezce/markety. To je vicemene stejna zlodejina se suntovym
zbozim vsude po svete (ja tam sice nenakupuji, ale posloucham
lidi kolem sebe).

Daniel.
Received on Sat, 17 Jan 2004 22:04:19 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 01. 2004, 22:02 CET