On Thu, 08 Jan 2004 22:53:37 +0100 (CET), Daniel <ramoth@seznam.cz> wrote: >>> ... A inetove obchody mne nezajimaji, protoze si >>> rad vse kupuji direct pres pult a nemam zajem cekat zda, kdy a >>> co nakonec poslou... > >> mas nejakou konkretni negativni zkusenost s internetovym obchodem? > > Nemam s nim zadnou zkusenost - jsem proste zvykly nakupovat > 'vlastnorucne' v 'kamennem' obchode. Jsem konservativni jedinec > (jak politicky, tak i v povaze a osobnich nazorech) a nehodlam > tento (ani zadny jiny) svuj zvyk menit. takze jsi konzervativni jako kazdy spravny brit? ;) no je to mozna skoda, ja rozhodne rad zkousim spoustu veci abych si na ne utvoril nejakej nazor. > >> ...vyckavat nez prodavac dokonci nejakej svuj ultradlouhej a dlouhej >> hovor, ci stat ve fronte... > > Bud ujisten, ze jej dokonci okamzite. Umim byt znacne neprijemny. > Vidim-li, ze je v obchode fronta, proste tam nejdu. Neni to jiste > jediny obchod a vsude fronta nebude. V dobe, kdy _zde_ byli zakaznici > cviceni na frontove bojovniky ve kdejakem prazdnem krame, jsem > nakupoval v poloprazdnych obchodech preplnenych zbozim a s ochotnym > personalem. Ani tento _letity_ zvyk nehodlam menit, a to ani zde. no ja sem byl nastesti za dob bolsevika jeste malej abych neco chapal;) >> ...se me zda daleko pohodlnejsi si neco najit na netu, zaplatit >> bankonvim prevodem a nechat si do dovezt az ke dverim... > > Mne ne. O placeni vubec nejde, k tomu jsou karty. Jde spise o to, > ze kdyz neco kupuji, potrebuji si to nejdrive 'osahat', vyzkouset > na miste v provozu (nejde to vyzkouset? - sbohem! A pak to vetsinou > najednou jde... :-)) a pak koupit primo ten 'osahany' a vyzkouseny > kus. NIKDY nekupuji zajice v pytli - nehodlam totiz ztracet svuj cas > naslednym telefonovanim, behanim, zarizovanim, posilanim, cekanim... > Cas venovany osobnimu nakupu se mi zatim vzdy vyplatil. Mozna, ze > jsem mel jen kliku, ale az na jedno auto (po pul roce a neco provozu) > jsem nemusel nic vracet nebo reklamovat pro zavady ci nefunkcnost. me se docela nelibi politika nasich bank, ktere uctuji obchodnikovi kolem 3,5% z placene castky (o coz museji byt zvednuty ceny i pro za- kazniky, kteri plati hotove - proto jsem proti platebnim kartam)... nevim zda je to zvykem i ve vyspelych zapadnich demokraciich nebo je to "specialita" ceskych bank. no ja mam s reklamacemi spise opacnou zkusenost, za svuj kratky zivot sem reklamoval asi tak 5 drazsich veci a vsechny byly koupeny direct pres pult - proste tam byly zavady, ktere se projevili az casem a je malo pravdepodobny az nemozny je objevit pri nakupu - od toho tu mame nejakou tu zaruku ;) dismissed. -- :brainstormed by strma and composed using M2: :. new opera's revolutionary e-mail client .:Received on Fri, 09 Jan 2004 17:49:54 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 01. 2004, 17:49 CET