Re: infraport

From: strma <strma (zavinac)>
Date: 09. 01. 2004, 17:49 CET
On Thu, 08 Jan 2004 22:53:37 +0100 (CET), Daniel <ramoth@seznam.cz> wrote:

>>> ... A inetove obchody mne nezajimaji, protoze si
>>> rad vse kupuji direct pres pult a nemam zajem cekat zda, kdy a
>>> co nakonec poslou...
>
>> mas nejakou konkretni negativni zkusenost s internetovym obchodem?
>
> Nemam s nim zadnou zkusenost - jsem proste zvykly nakupovat
> 'vlastnorucne' v 'kamennem' obchode. Jsem konservativni jedinec
> (jak politicky, tak i v povaze a osobnich nazorech) a nehodlam
> tento (ani zadny jiny) svuj zvyk menit.

takze jsi konzervativni jako kazdy spravny brit? ;)
no je to mozna skoda, ja rozhodne rad zkousim spoustu veci abych
si na ne utvoril nejakej nazor.

>
>> ...vyckavat nez prodavac dokonci nejakej svuj ultradlouhej a dlouhej
>> hovor, ci stat ve fronte...
>
> Bud ujisten, ze jej dokonci okamzite. Umim byt znacne neprijemny.
> Vidim-li, ze je v obchode fronta, proste tam nejdu. Neni to jiste
> jediny obchod a vsude fronta nebude. V dobe, kdy _zde_ byli zakaznici
> cviceni na frontove bojovniky ve kdejakem prazdnem krame, jsem
> nakupoval v poloprazdnych obchodech preplnenych zbozim a s ochotnym
> personalem. Ani tento _letity_ zvyk nehodlam menit, a to ani zde.

no ja sem byl nastesti za dob bolsevika jeste malej abych neco chapal;)

>> ...se me zda daleko pohodlnejsi si neco najit na netu, zaplatit
>> bankonvim prevodem a nechat si do dovezt az ke dverim...
>
> Mne ne. O placeni vubec nejde, k tomu jsou karty. Jde spise o to,
> ze kdyz neco kupuji, potrebuji si to nejdrive 'osahat', vyzkouset
> na miste v provozu (nejde to vyzkouset? - sbohem! A pak to vetsinou
> najednou jde... :-)) a pak koupit primo ten 'osahany' a vyzkouseny
> kus. NIKDY nekupuji zajice v pytli - nehodlam totiz ztracet svuj cas
> naslednym telefonovanim, behanim, zarizovanim, posilanim, cekanim...
> Cas venovany osobnimu nakupu se mi zatim vzdy vyplatil. Mozna, ze
> jsem mel jen kliku, ale az na jedno auto (po pul roce a neco provozu)
> jsem nemusel nic vracet nebo reklamovat pro zavady ci nefunkcnost.

me se docela nelibi politika nasich bank, ktere uctuji obchodnikovi
kolem 3,5% z placene castky (o coz museji byt zvednuty ceny i pro za-
kazniky, kteri plati hotove - proto jsem proti platebnim kartam)...
nevim zda je to zvykem i ve vyspelych zapadnich demokraciich nebo je to
"specialita" ceskych bank.

no ja mam s reklamacemi spise opacnou zkusenost, za svuj kratky zivot sem
reklamoval asi tak 5 drazsich veci a vsechny byly koupeny direct pres
pult - proste tam byly zavady, ktere se projevili az casem a je malo
pravdepodobny az nemozny je objevit pri nakupu - od toho tu mame nejakou
tu zaruku ;)

dismissed.

-- 
:brainstormed by strma and composed using M2:
:. new opera's revolutionary e-mail client .:
Received on Fri, 09 Jan 2004 17:49:54 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 01. 2004, 17:49 CET