> Bud ujisten, ze jej dokonci okamzite. Umim byt znacne neprijemny. > Vidim-li, ze je v obchode fronta, proste tam nejdu. Neni to jiste > jediny obchod a vsude fronta nebude. V dobe, kdy _zde_ byli zakaznici > cviceni na frontove bojovniky ve kdejakem prazdnem krame, jsem > nakupoval v poloprazdnych obchodech preplnenych zbozim a s ochotnym > personalem. Ani tento _letity_ zvyk nehodlam menit, a to ani zde. Tou dobou myslite komunisticky rezim? To mi potom vysvetlete, kde se nachazely obchody preplnene zbozim... Pokud si dobre pamatuju, tak ani slavne Tuzexy preplnene nebyly (ikdyz v kontextu doby byly totalne narvane) a kdyz jednou za mesic privezli rifle Wildcat (ach...), tak se lidi mohli umlatit... >> ...se me zda daleko pohodlnejsi si neco najit na netu, zaplatit >> bankonvim prevodem a nechat si do dovezt az ke dverim... > Mne ne. O placeni vubec nejde, k tomu jsou karty. Jde spise o to, > ze kdyz neco kupuji, potrebuji si to nejdrive 'osahat', vyzkouset > na miste v provozu (nejde to vyzkouset? - sbohem! A pak to vetsinou > najednou jde... :-)) a pak koupit primo ten 'osahany' a vyzkouseny > kus. NIKDY nekupuji zajice v pytli - nehodlam totiz ztracet svuj cas > naslednym telefonovanim, behanim, zarizovanim, posilanim, cekanim... Ono ale nelze vzdy vse dukladne vyzkouset. Zajimalo by me, jestli jste si zkousel v prodejne treba mobilni telefon tak, ze jste zkousel volat, prijimat hovor, odesilat a prijimat zpravy, o slozitejsich funkcich nemluve... > Cas venovany osobnimu nakupu se mi zatim vzdy vyplatil. Mozna, ze > jsem mel jen kliku, ale az na jedno auto (po pul roce a neco provozu) > jsem nemusel nic vracet nebo reklamovat pro zavady ci nefunkcnost. Ano, tomu se rika stesti. Muj soused by mohl vypravet, ten je pro zmenu typicky "pechfogl" a co koupi, s tim ma problemy. Naposledy to byl znackovy notebook Acer... Byl ho trikrat reklamovat... nepochopenyReceived on Thu, 8 Jan 2004 23:15:11 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 08. 01. 2004, 23:15 CET