A co takhle to zkusit reklamovat přímo u dovozce? V tomto případě by to mohla být Cenega. Nejdřív bych zjistil, kdo přesně je distributor a pak bych jim zavolal, jak to řešit. Buď řeknou, že to má řešit přímo u prodejce, pak by mohla být zajímavá reakce na upozornění, že prodejce to odmítl, nebo prostě řeknou, ať pošle CD (nejspíš i s krabicí) a že mu obratem pošlou zpět jinej originál. Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: paolo.d@dopita.com [mailto:paolo.d@dopita.com] > Sent: Tuesday, December 30, 2003 11:26 PM > > Kuriozita je, ze pred mesicem prisel za mnou znamy (mel cestu > kolem), co ma delat, ze ma pujcene od sousedky CD hru SIMs a > to originalni CD se mu rozlomilo, nastesti z mechaniky vyjelo > (nevim jak). Zkousel reklamovat a neuspesne. Podle me si sice > zakoupenim hry kupuje licenci (teda > sousedka) a ne medium, ale nazor prodejce je opacny. Nakonec > (pracne) sehnal jinou originalku a udelal si zalohu (blbe) a > chtel po me crack. > Normalne bych to ignoroval, na druhou stranu mne vzdy pobavi, > kdyz mi warezove servery nadavaji, ze namam platnou Win32 > aplikaci, kterou by mohli infikovat :-). Nakonec sousedka > trvala na originalce, takze ma pomoc byla stejne zbytecna a > on musel za 15 stovek (tusim) koupit novou hru. Ale ma doma > dve pulky originalniho CD. Je to 70 km daleko, jinak bych si > s prodejcem popovidal. Stale mu tvrdim, ze ma platnou licenci.
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 31. 12. 2003, 02:19 CET