RE: zaruka po explozi CD ve vypalovacce

From: Tomas Kozeluh (mr.death@securemail.cz)
Date: 31. 12. 2003, 02:20 CET


A co takhle to zkusit reklamovat přímo u dovozce? V tomto případě by to
mohla být Cenega. Nejdřív bych zjistil, kdo přesně je distributor a pak bych
jim zavolal, jak to řešit. Buď řeknou, že to má řešit přímo u prodejce, pak
by mohla být zajímavá reakce na upozornění, že prodejce to odmítl, nebo
prostě řeknou, ať pošle CD (nejspíš i s krabicí) a že mu obratem pošlou zpět
jinej originál.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 

> -----Original Message-----
> From: paolo.d@dopita.com [mailto:paolo.d@dopita.com] 
> Sent: Tuesday, December 30, 2003 11:26 PM
> 
> Kuriozita je, ze pred mesicem prisel za mnou znamy (mel cestu 
> kolem), co ma delat, ze ma pujcene od sousedky CD hru SIMs a 
> to originalni CD se mu rozlomilo, nastesti z mechaniky vyjelo 
> (nevim jak). Zkousel reklamovat a neuspesne. Podle me si sice 
> zakoupenim hry kupuje licenci (teda
> sousedka) a ne medium, ale nazor prodejce je opacny. Nakonec 
> (pracne) sehnal jinou originalku a udelal si zalohu (blbe) a 
> chtel po me crack. 
> Normalne bych to ignoroval, na druhou stranu mne vzdy pobavi, 
> kdyz mi warezove servery nadavaji, ze namam platnou Win32 
> aplikaci, kterou by mohli infikovat :-). Nakonec sousedka 
> trvala na originalce, takze ma pomoc byla stejne zbytecna a 
> on musel za 15 stovek (tusim) koupit novou hru. Ale ma doma 
> dve pulky originalniho CD. Je to 70 km daleko, jinak bych si 
> s prodejcem popovidal. Stale mu tvrdim, ze ma platnou licenci.



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 31. 12. 2003, 02:19 CET