> > Televizni reklama ma take zvuk, vetsinou jeste schvalne > zesileny oproti filmu a zvykli jste si. Obycejne bannery uz > navstevnici prehlizeji, takze se holt musi vytvaret stale > "agresivnejsi" reklamy, pokud ovsem nechcete za kvalitni > obsah sveho oblibeneho serveru zacit platit ... > > Jarek Tohle je sice pravda, ale kdyz to prevedu na tu "debilni" reklamu z iDNES (i na jine), tak to by ta reklama : - musela byt delana jako interstitial - po odehrani animace skonci i zvuky Ta reklama na iDNESu ale prehrava to rozbiti skla PORAD, i po odjeti mysi, i kdyz ji uz nevidim. To je jako bych dokoukal na reklamni blok, koukal na zpravy a do toho mi kazdych deset vterin zpivali treba "Always Coca-Cola...". Na takovou televizi bych fakt koukat nechtel :( IMHO je to jen blbe vyrobeny banner, ale co naplat, na***e to. Martin
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 19. 06. 2003, 10:34 CEST