Re: Premyslejte ...

From: Robis Key (robis@tiscali.cz)
Date: 26. 05. 2003, 02:44 CEST


> Pravda je nekde uprostred: Jde o autenticke obcany s jinymi jmeny a
> vybrane agenturou na zaklade urciteho profilu. Primo casting to ale nebyl.
Jo, pravda je nekde uprostred. Pokud vim, jedna se skutecne o obcany dane
zeme (Ir je Ir, Rek je Rek...), ale jejich skutecna povolani jsou jina...
tedy casting.

> Kazdopadne je ta kampan dost sucha, hodne konzervativni, Leo Burnetti
> umeji lepsi veci - viz jejich reklama na Kung-Pao od Vitany :). U nas se
> referenda a podobne zalezitosti berou hrozne vazne, nechapu, proc by
> pozvanka k referendu nemohla mit vtip, nadsazku a mene krecovitou formu,
> nez je tahle. Mozna proto, ze by to urednici na ministerstvu zahranici v
> cele s Cyrilem nemuseli pochopit :)).
Ono v zemi, kde prumernemu vkusu odpovidaji zabavni porady TV Nova, se neni,
co divit. :-/

> Slovaci meli IMHO mnohem lepsi kampan - cetl jsem v Marketing&Media, ze na
> billboardu bylo muzske a zenske telo se sloganem "Je lepsi byt uvnitr nez
> venku" :))
AhA! Neni nezajimave, ze podobnou, ne-li na chlup stejnou, kampan pouzili
Irove v referendu o rozsireni. Jenom ten slogan v anglicke coververzi zni
trochu jinak: "It's better to be inside..." Nekdy je lepsi originalni
"sucha" kampan, nez uz-Xkrat-obemletej vtipek (a u .sk by to nebylo poprve).

It's better to go outside to be inside (nekrolog cesky: co je v dome, neni
pro me)
   Robis



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 05. 2003, 02:44 CEST