> Pravda je nekde uprostred: Jde o autenticke obcany s jinymi jmeny a > vybrane agenturou na zaklade urciteho profilu. Primo casting to ale nebyl. Jo, pravda je nekde uprostred. Pokud vim, jedna se skutecne o obcany dane zeme (Ir je Ir, Rek je Rek...), ale jejich skutecna povolani jsou jina... tedy casting. > Kazdopadne je ta kampan dost sucha, hodne konzervativni, Leo Burnetti > umeji lepsi veci - viz jejich reklama na Kung-Pao od Vitany :). U nas se > referenda a podobne zalezitosti berou hrozne vazne, nechapu, proc by > pozvanka k referendu nemohla mit vtip, nadsazku a mene krecovitou formu, > nez je tahle. Mozna proto, ze by to urednici na ministerstvu zahranici v > cele s Cyrilem nemuseli pochopit :)). Ono v zemi, kde prumernemu vkusu odpovidaji zabavni porady TV Nova, se neni, co divit. :-/ > Slovaci meli IMHO mnohem lepsi kampan - cetl jsem v Marketing&Media, ze na > billboardu bylo muzske a zenske telo se sloganem "Je lepsi byt uvnitr nez > venku" :)) AhA! Neni nezajimave, ze podobnou, ne-li na chlup stejnou, kampan pouzili Irove v referendu o rozsireni. Jenom ten slogan v anglicke coververzi zni trochu jinak: "It's better to be inside..." Nekdy je lepsi originalni "sucha" kampan, nez uz-Xkrat-obemletej vtipek (a u .sk by to nebylo poprve). It's better to go outside to be inside (nekrolog cesky: co je v dome, neni pro me) Robis
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 05. 2003, 02:44 CEST