Tak jsem dneska na CD-R serveru objevil clanek, rozebirajici zakon 138/2002 Sb. o regulaci reklamy. Je to ten zakon, o kterem se nekdo zminil v servisu (subj: nabidka softwaru....). Po precteni vykladu tohoto zakona jsem nabyl dojmu ze je zakon uplne k hovnu. Link je tady: http://www.cdr.cz/a/clanky/clanek/4497 Nejvice me dorazil rozbor ctvrteho bodu - musi dojit k vydajum adresata. Z tohoto rozboru vypliva, ze i kdyz mi dorazi jakykoliv mail, tento zakon na odesilatele reklamy nemuze, protoze mi nevznikl zadny vydaj. I kdyz mi prijde sto spamovych mailu, ktere budu stahovat treba pul hodiny, nedopustil se odesilatel niceho protizakoneho protoze nemohl predpokladat, ze mi posle mail dalsich 99 firem(?). Tretim bodem vlastne na zadnou firmu zasilajici spam taky nemuzu protoze firma netusila, ze me bude jeji nabidka obtezovat:o((. A jak bych soudu dokazal ze me obtezuje. Takze vlastne ten ... z Majasoftu se muze hajit tim cloveka ktery ma mailovou adresu, tudiz pristup k internetu, by mohlo zajimat jak zrychlit sve internetove pripojeni. A podle bodu ctyri mi zadne naklady nevznikly, tudiz nebyly naplneny podminky stanovene zakonem pro zakaz reklamy. Takze dalsi zakon uplne na ****. nefir
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 01. 2003, 20:16 CET