>> prestane rentovat tak sluzby zmeni. > Jenze to znamena ucinit nejaky rozhodnuti ze strany uzivatelu > a ne delat jen viditelny gesta jako je tenhle pseudobojkot... > V diskuzich porad ctu o tom, jak kazdej prechazi jinam, ale > na celkovych cislech se to nijak neprojevuje, evidentne jde > jenom o kecy... > Zdar KAB S tim prechazenim jinam je to otazka lenosti. Spousta lidi ma v seznamu vic jak sto polozek a tak se jim nechce menit operatora jenom proto, ze by museli tem sto lidem dat vedet, ze zmenili cislo... Kdyby tak fungovala prenositelnost cisla u mobilu, to by se operatori jinak snazili. Ovsem by se asi musela zmenit politika tarifu, protoze by podle cisla clovek nepoznal, komu vola. To uz je vsak jiny problem. Dalsi otazka do diskuse je prechod k jinemu operatorovi z duvodu nejblizsich, kteri maji stejneho operatora. Vzajemne si rikaji, ze nemuzou prejit prejit ke konkurenci, protoze by spolu komunikovali draz. To je zacarovany kruh, ze ktereho se lze dostat jen osobni odvahou. nepochopeny
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 14. 01. 2003, 09:48 CET