> presouvam do polemiky, protoze v servisu je to hodne ot. > jsem zvedav kolik lidi by bylo schopno kvuli takove veci (kterou tim stejne > neovlivni) vypnout na den telefon. Velci zakaznici (firmy) tezko, mladi > pubertaci asi taky ne (precejenom aby jima neutekla zadna sms;), matky > samozivitelky asi taky ne, protoze jim je nejaka sms brana u ***;) osobne > bych si tipl ze komu neumre baterka bude mit mobil stejne zapnutej... a > tudiz tohle cely ztraci smysl, coz by me nevadilo, kdyby me tenhle mejl uz > neprisel asi petkrat:( > -strma- > ----- Original Message ----- > From: "xmedvidek@centrum.cz" <inet@seznam.cz> > Sent: Monday, January 06, 2003 9:17 PM > Subject: budoucnost mobilnich sluzeb v CR > > > pridejte se vsichni uzivatele tmobilu: > > uživatelé vyhlásili na 28. ledna bojkot T-Mobile > smysl to nema. Pokud nejsem spokojeny se sluzbami T-mobilu tak jdu ke konkurenci ne ? Ja jsem ke konkurenci z peagasu presel zhruba pred rokem a jsem hodne spokojeny a biju se do hlavy proc jsem to neudelal driv .Na druhou stranu jsem ted od kamarada co podnika slysel , ze zadny jiny operator mu neudelal tak dobre ceny za volani a sms jako T-mobile takze vsechno ma dve strany.Ale nejake bojkotovani vypnutim telefonu nebo zahlcovani help linek apod jsou myslim typicky ceske kraviny :)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 07. 01. 2003, 06:34 CET