Re: budoucnost mobilnich sluzeb v CR

From: snehulak (snehulak@izs-br.cz)
Date: 07. 01. 2003, 06:34 CET


> presouvam do polemiky, protoze v servisu je to hodne ot.
> jsem zvedav kolik lidi by bylo schopno kvuli takove veci (kterou tim
stejne
> neovlivni) vypnout na den telefon. Velci zakaznici (firmy) tezko, mladi
> pubertaci asi taky ne (precejenom aby jima neutekla zadna sms;), matky
> samozivitelky asi taky ne, protoze jim je nejaka sms brana u ***;) osobne
> bych si tipl ze komu neumre baterka bude mit mobil stejne zapnutej... a
> tudiz tohle cely ztraci smysl, coz by me nevadilo, kdyby me tenhle mejl uz
> neprisel asi petkrat:(
> -strma-
> ----- Original Message -----
> From: "xmedvidek@centrum.cz" <inet@seznam.cz>
> Sent: Monday, January 06, 2003 9:17 PM
> Subject: budoucnost mobilnich sluzeb v CR
>
> > pridejte se vsichni uzivatele tmobilu:
> > uživatelé vyhlásili na 28. ledna bojkot T-Mobile
>


smysl to nema. Pokud nejsem spokojeny se sluzbami T-mobilu tak jdu ke
konkurenci ne ? Ja jsem ke konkurenci z peagasu presel zhruba pred rokem a
jsem hodne spokojeny a biju se do hlavy proc jsem to neudelal driv .Na
druhou stranu jsem ted od kamarada co podnika slysel , ze zadny jiny
operator mu neudelal tak dobre ceny za volani a sms jako T-mobile takze
vsechno ma dve strany.Ale nejake bojkotovani vypnutim telefonu nebo
zahlcovani help linek apod jsou myslim typicky ceske kraviny :)



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 07. 01. 2003, 06:34 CET