Ja jsem zmenu tarifu na HOME INTERNET provadel pomoci telefonu na tl. cisle 0800/123456 (cca pred 4 dny). Musel jsem to parkrat zkouset, ale 2-3 pokus byl uspesny. Jinak zmenu tarifu musite nahlasit aspon 6 dni pred uctovacim obdobim aby byli schopni pocitat dalsi mesic podle nove zvoleneho tarifu. Haribol, Jura Nemec ~~~~~~~~~~~~~~~ jura@webguru.cz kurrin@volny.cz Puvodni text ------------------- > Ahoj ! > Tak konecne opadly emoce ohledne novych tarifu Telecomu > a musim se sverit se svou dnesni zkusenosti, pripadal jsem si > tam jako v blazinci. > Byl jsem si dneska podat objednavku na zmenu tarifu ze svyho > dosavadniho Home Standard na Home Internet. S hruzou jsem > zjistil, ze prede mnou bylo tak 50 lidi a z toho vetsina (co jsem tak > vysledoval, nejmin 35 lidi) zadala o stornovani svyho uz podanyho > pozadavku na zruseni linky :-) > Aspon jsem si zase uvedomil, jak lidi jednaji nesamostatne treba > pod vlivem jedny zjednodusujici reportaze v televizi. Slysi od nejakyho > redaktora, ze hodne lidi odhlasuje telefony a tak ho jdou jak to blby > stado odhlasit taky. Pak se jim to druhy den rozlezi v hlave, zkusi > malinko zapremyslet vlastni hlavou (coz zrejme boli) a najednou jim > dojde co udelali a chteji vse vratit do puvodniho stavu. > KAB
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 01. 2002, 11:53 CET