>vcelku jednoduche: > >1. ty tvrdis: maji prodejny - mozna maji, ja ji nevidel! >2. informace na zelene lince - lidi se stejne ptaji u prodejcu! Prvni dva body si IMHO lehce protireci: u jakych prodejcu, kdyz zadne nemaji? Ja jsem teda prodejnu Oskara videl (jednu) OSKAR ale nejspis vice spoleha (vyuziva) moznost primeho prodeje --> zaslani mobilu domu --> tim usetri na vybudovani prodejni site, ma pak vyssi marzi atd. >3. akce "spocitame vam, kolik usetrite" byla udelana tak, ze >poslali vsem, kdo >maji pausal u Paegasu - mozna i u Eurotelu! Tak tohle mne zaujalo: mas pro tuto domnenku nejaky podklad? Jestli dobre pocitam, tak ET ma cca 1 milion pausalu, PG tak 0,5 M (podhodnoceno), dohromady 1,5M, vytisteni obsahu zasilky + zakompletovani + rozeslani = cca 10Kc/zasilku, tj. 15MKc jen do mailove kampane - to je dost... A navic: myslis, ze by ET nebo PG PRODALI adresy svejch klientu na akci konkurence? Ani za zlaty prase. Tunovy. Ja OSKAR neobhajuju - mam ET, spokojenost - ale tohle fakt svadi k polemice ;) Martin
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:35 CEST