RE: OSCAR - srovnavaci reklama

From: Martin Svarovsky (martin.svarovsky@ileo.cz)
Date: 15. 02. 2001, 19:48 CET


>vcelku jednoduche:
>
>1. ty tvrdis: maji prodejny - mozna maji, ja ji nevidel!
>2. informace na zelene lince - lidi se stejne ptaji u prodejcu!

Prvni dva body si IMHO lehce protireci: u jakych prodejcu, kdyz zadne
nemaji?
Ja jsem teda prodejnu Oskara videl (jednu)
OSKAR ale nejspis vice spoleha (vyuziva) moznost primeho prodeje -->
zaslani mobilu domu --> tim usetri na vybudovani prodejni site, ma pak
vyssi marzi atd.

>3. akce "spocitame vam, kolik usetrite" byla udelana tak, ze
>poslali vsem, kdo
>maji pausal u Paegasu - mozna i u Eurotelu!

Tak tohle mne zaujalo: mas pro tuto domnenku nejaky podklad?
Jestli dobre pocitam, tak ET ma cca 1 milion pausalu, PG tak 0,5 M
(podhodnoceno), dohromady 1,5M, vytisteni obsahu zasilky +
zakompletovani + rozeslani = cca 10Kc/zasilku, tj. 15MKc jen do
mailove kampane - to je dost...

A navic: myslis, ze by ET nebo PG PRODALI adresy svejch klientu na
akci konkurence? Ani za zlaty prase. Tunovy.

Ja OSKAR neobhajuju - mam ET, spokojenost - ale tohle fakt svadi k
polemice ;)


Martin



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:35 CEST