> rozhodujete se pri nakupu podle informaci o obsahu cisla na > obalce, nebo kupujete automaticky, nebo vas zaujme treba > vytvarne pozoruhodny barevny flek nebo fotografie zname > osobnosti? 1) Hlavne aby obalka nebyla "preplacana" a neobsahovala spoustu informaci malym pismem, ktery stejne nejdou pres sklo na stanku precist. Me se obalka libi tak jak je dneska. Osobne ale kupuju Internet automaticky hned jak vyjde a poprvy ho zahlidnu, takze na me obalka nema zadny vliv. 3) Mozna nejsem "normalni", ale fotografie tzv. znamych osobnosti bych urcite neuvital s nadsenim. Stejne se na obalkach vsech casopisu opakujou porad jedny a ty samy proflaknuty vykopavky, z nich na vetsinu jsem uz alergickej a jejich fotka na obalce me od koupe spolehlive odradi. To by se sice v pripade casopisu Internet nestalo, ale pokladal bych ho na stul opacne. Tedy pokud by nejaka fotka nebyla i zezadu :-) > vadila by vam zmena loga? nedezorientovala by vas? Me by alespon zpocatku vadila, protoze vzdycky na prelomu mesice pri prochazeni kolem stanku hledam prave tohle logo. Ale zvyknul bych si, pokud by to novy nebylo nejaky tezko "zahlidnutelny". KAB
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:35 CEST