Jak tak sleduji tuto diskusi, mam pocit, ze by nebylo od veci podivat se na probiranou reklamu na Fidorku ponekud jednoduseji a take z druhe strany ... Ucelem standardni reklamy, alespon dle meho soudu, neni vyucovat spravnemu ci jakemukoli chovani apod. - A z pohledu tvurcu/zadavatelu reklamy je tato zminena reklama dle meho nazoru mimoradne uspesna, no tak abych neprehanel, ale jiste jsou s ni nad miru spokojeni - reklama na jejich vyrobek se stala predmetem nejruznejsich diskusi, lide si o ni povidaji, v novinach ji kritizuji a rozebiraji ... publicita neni na skodu, ucinek teto reklam je tedy velmi uspokojivy. A z pohledu nas - radovych divaku - reklama na Fidorku neni o nic horsi, nez vsechny (nejen) americke serialy a filmy, ci dokonce kreslene "pohadky" plne "nasili" ... Odrostlejsi deti by tato reklama nemela nijak negativne "poskodit" a pro ty mensi neni televize zrovna vhodnym zpusobem traveni casu, tot je ovsem jiz zalezitosti rodicu ... ob ------------------------------------------------------------------- Ondrej Belohlavek Mission magazine [www.mission.cz]- sefredaktor [Editor-in-Chief] ICQ: 44806791 (Speak Freely, MS NetMeeting, buddyPhone) belohlavek@seznam.cz - belohlavek@centrum.cz - belohlaveko@volny.cz -------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:34 CEST