Re: reklama na fidorku

From: braggart (braggart@cmail.cz)
Date: 15. 08. 2000, 14:06 CEST


> > Ted je v lidovkach takova aferka (nazory ctenaru), ze reklama na
Fidorku
> > (jak mala holka prechazi pres ulici, praskne do auta panenkou -
nafouknou
> se
> > airbagy a ona si fidorku proste vezme. pak tam napisou  "Kdyz
musis, tak
> > musis"
> IMHO je to jedna z vubec nejlepsich reklam, ktere jsem kdy videl.

Imho je v posledni dobe nejlepsi Xara picasso. A jinak Ctvrtnickovy
reklamy na Starobrno :-)

> > Pry to ovlivnuje deti, aby to ukradli kdyz na to nemaji. Prijde mi
to
> trochu
> > divny ale myslite, ze dite zacne krast cokoladu, protoze to videlo
v
> > televizi?

Jo to si myslim, bohuzel. Neveril bys kolik dospelych lidi bere
televizni reklamu (ale i nekonecne serialy, zpravy....) smrtelne
vazne, natoz deti. Ja jsem tu kdysi (asi v cervnu) uvadel priklad meho
kolegy v praci a Calgonitu. Lidi opravdu veri, ze Ariel pere nejlip na
40, ze po Lanze je pradlo nejbelejsi aze vlozky Olvejs nejlip sajou.
Jenze oni nic jineho nezkusi a proc taky, kdyz veri televizi a funguje
to :-( Takze verim tomu, ze se najdou deti, ktere budou cekat s
panenkou v ruce nekde u semaforu, jestli nezastavi auto se
spolujezdcem, jicim Fidorku. A kdyz dlouho zadnej neprijede, tak pujde
do obchodu.... Ono nemusi ani tak kvuli sobe, ale proto, ze ten slogan
mu porad naskakuje. Kdyz musis, tak musis. To je hrozne chytlave a da
se to aplikovat na spoustu zivotnich situaci. O to v reklame jde,
spojit beznou zivotni situaci s konkretnim vyrobkem. Jenze ten slogan
je tak nestastnej, ze opravdu smeruje ke kradezi. Ale ne k promyslene,
ale k te, co prijde znenadani. Naskoci slogan, tak musis. Nepremyslis,
lapnes a jdes. Takze jako vtip bych to bral, ale reklamu smerovanou na
deti ne.

> IMHO tito ctenari LN jsou pitomci :-( Je videt, ze kdyz se neco
opravdu
> podari, hned je to trnem v oku mnoha zavistivcum a kdo chce psa bit
...
>  Ivos C.

Me by zajimalo, co by na to rekl psycholog, ale rict o nekom po (jeste
k tomu)zprostredkovane informaci, ze je pitomec....... Zkus to rict
me, moji argumentaci jsi cetl :-)
Ale nedelam si iluze, ze by to v tech novinach nejak rozebirali, kdo
by to cetl, ze jo :-(

<^^> Braggart >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<braggart@cmail.cz <^^>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:33 CEST