> > Ted je v lidovkach takova aferka (nazory ctenaru), ze reklama na Fidorku > > (jak mala holka prechazi pres ulici, praskne do auta panenkou - nafouknou > se > > airbagy a ona si fidorku proste vezme. pak tam napisou "Kdyz musis, tak > > musis" > IMHO je to jedna z vubec nejlepsich reklam, ktere jsem kdy videl. Imho je v posledni dobe nejlepsi Xara picasso. A jinak Ctvrtnickovy reklamy na Starobrno :-) > > Pry to ovlivnuje deti, aby to ukradli kdyz na to nemaji. Prijde mi to > trochu > > divny ale myslite, ze dite zacne krast cokoladu, protoze to videlo v > > televizi? Jo to si myslim, bohuzel. Neveril bys kolik dospelych lidi bere televizni reklamu (ale i nekonecne serialy, zpravy....) smrtelne vazne, natoz deti. Ja jsem tu kdysi (asi v cervnu) uvadel priklad meho kolegy v praci a Calgonitu. Lidi opravdu veri, ze Ariel pere nejlip na 40, ze po Lanze je pradlo nejbelejsi aze vlozky Olvejs nejlip sajou. Jenze oni nic jineho nezkusi a proc taky, kdyz veri televizi a funguje to :-( Takze verim tomu, ze se najdou deti, ktere budou cekat s panenkou v ruce nekde u semaforu, jestli nezastavi auto se spolujezdcem, jicim Fidorku. A kdyz dlouho zadnej neprijede, tak pujde do obchodu.... Ono nemusi ani tak kvuli sobe, ale proto, ze ten slogan mu porad naskakuje. Kdyz musis, tak musis. To je hrozne chytlave a da se to aplikovat na spoustu zivotnich situaci. O to v reklame jde, spojit beznou zivotni situaci s konkretnim vyrobkem. Jenze ten slogan je tak nestastnej, ze opravdu smeruje ke kradezi. Ale ne k promyslene, ale k te, co prijde znenadani. Naskoci slogan, tak musis. Nepremyslis, lapnes a jdes. Takze jako vtip bych to bral, ale reklamu smerovanou na deti ne. > IMHO tito ctenari LN jsou pitomci :-( Je videt, ze kdyz se neco opravdu > podari, hned je to trnem v oku mnoha zavistivcum a kdo chce psa bit ... > Ivos C. Me by zajimalo, co by na to rekl psycholog, ale rict o nekom po (jeste k tomu)zprostredkovane informaci, ze je pitomec....... Zkus to rict me, moji argumentaci jsi cetl :-) Ale nedelam si iluze, ze by to v tech novinach nejak rozebirali, kdo by to cetl, ze jo :-( <^^> Braggart >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<braggart@cmail.cz <^^>
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:33 CEST