Dobrý deň Martin Damasek, Dňa 13. apríl 2000, o 7:55:51, si o Obalka Inetu a Forward maily napísal: > o kolik lidi, kteri by si casopis koupily, ale nekoupi si ho jen kvuli > tomu, ze nevedi, co je uvnitr, prijde? Myslim, ze na to jsou pruzkumy, nemusime se tady bavit nezasveceni. IMHO to asi moc nebude. > Fakt nevim, kolik stoji dejme tomu ten inzerat na zadni strane, ale > myslim si, ze kdyby ho casopis ozelel, tak videla mnohem vic na > prodanym mnozstvi. Viz nahore, silne pochybuji. > A kdyz tam chce mit inzeraty, tak at klidne pridaj par stranek navic > - jen kvuli nim (samozrejme, pokud kvuli tomu nebudou zvysovat cenu) Papir, tiskarna, normocas etc. Tudy cesta nevede, IMHO > A navic - casopis se stane oblibenejsi - tzn. lidi ho budou doporucovat, > kupovat atd. az ovladne cely trh s casopisama a majitele se budou valet v > penezich :-))) Asi o 1,8 % stoupne naklad. CZ a SK je opravdu obrovsky trh. ;-)) > - takhle ani nahodou. Konkurence je dneska velka a tak svoje tezce vydelany > penize radeji utratim za neco, kde vim co kupuju a ne jenom nejakou > pochybnou barevnou kresbu. (Ktera se mi mimochodem ani nelibi). I kdyz > obsah muze byt bezkonkurencni... Proste byste se nemeli stydet za to, co > prodavate. A jestli se bojite, tak to radeji zabalte. Tady uz se bavime o segmentu trhu a cilove skupine. Machri vi, o cem mluvim. A z pohôedu vydavatele (anebo majitele) neni dulezity absolutne nejvetsi pocet prodanych vytisku ale optimalni pocet vytisku k relaci nejmensich moznych nakladu a nejvetsich moznych vynosu. Cili zisk. A jedine ten zabezpeci dalsi rozvoj a investice. Anebo Bahamy, cemu kdo dáva prednost. Stejne nebude casopis pro kazdeho, stejne nebude kazdy kupovat vsechny (pocitacove) casopisy. V takovem meritku uz je na to statistika a ty si stejne obcas Internet koupis, protoze Ti to neda a protoze vis ze, ze je to skvely casopis. Jako ja. > a klidne me ukamenujte :-) Proc? Ja jsem vzdy byl za liberalnost. -- Dusi
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:28 CEST