rekl bych, ze nemas tak uplne pravdu, je rozdil, kdyz nekdo nabizi sluzby, ktere jsou priblizne stejne kvality a za priblizne stejnou cenu, a kdyz ti nekdo nabidne sluzbu stejne kvality za cenu nizsi radove o desitky procent...to uz by ti ta lenost vysla docela draho, nebo se snaad mylim? Louise p.s. taky jsem u cp ;o))) > >. Na druhou > > stranu, jestlize v Telecomu nejsou padli na hlavu, budou muset zmenit > svoje > > chovani uz ted, a dva roky si nas, zakazniky predchazet, protoze by se jim > > taky mohlo stat, ze jim tam za dva roky nezustane ani noha. > > Bedrich Jetelina > > Tak tim bych si vubec nebyl jistej, viz konec monopolu povinneho ruceni. > Lidi jsou v zasade hrozne lini a pohodlni a pokud nemusi, nic nemeni. Delal > jsem si mezi kolegy pruzkum, proc zustali u CP a nestacil jsem se divit. Jen > jeden z nich (z 15ti) vedel, jake poskytuje CP sluzby a zdaly se mu nejlepsi > ze vsech. Jeden se jim upsal jen kvuli tricku a 7mi lt. benzinu (citat: "to > jsou hmatatelny veci, ktery mas v ruce a uz ti je nikdo nevezme"), jeden mi > rekl: "ja jsem u nich celej zivot, tak proc bych to menil" a ti ostatni > proste vyplnili dotazniky, co jim CP poslala a vratili ji to zpet. To > Telecom moc dobre vi a spoleha na pohodlnost vetsiny z nas. A padlej na > hlavu by byl, kdyby se tak nechoval. > Koncim, chce se mi zvracet....
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:28 CEST